Malgorzata @ listop. 11, 2022 Po 2h zamówienie zostalo anulowane, bez kontaktu od strony restauracji. Bezczelnie klamia, ze kierowca byl pod adresem i wielokrotnie sie kontaktowal. Pan w obslugi jest chamski i zaczal krzyczeć na klienta (kobiete). Twierdząc, ze szefowa jest obok nie chcial jej dac do telefonu gdyz to on jest odpowiedzialny za zamowienia. Nigdy więcej! A zamawialismy często. Nie polecamy! Strata czasu.
Edit:
Dostalam smsy z potwierdzeniem wyboru UWAGA numeu do ubera jako potwierdzenie, ze bylo dzwonione (oczywiście bez kodu przypisanego do numeru telefonu). Uber zaprzeczyl, ze bylo do mnie jakiekolwiek polaczenie. Na smsy przestali odpisywac. Nie polecam. Tragiczna obsługa i podejscie do klienta.
1
Kamil @ wrzes. 6, 2021 Moja ocena to absolutne i bezwzględne 0 (słownie: ZERO).
Jak widzę właściciele lokalu nie wyciągają żadnych wniosków z mnogich negatywnych opinii o tym miejscu, bo nic się w nim nie zmienia...
To dowód na to, że ta knajpa powinna jak najszybciej zniknąć z horyzontu.
Czas oczekiwania na dostawę mojego zamówienia wyniósł ostatecznie 2,5h, mimo deklarowanych max. 75 min., co mimo wszystko nie stanowiłoby dla mnie problemu, gdybym został o tym odpowiednio poinformowany ("Przykro nam, ale za względu na dużą liczbę zamówień/nieprzewidzianą sytuację na drodze/wstaw jakikolwiek inny sensowny powód opóźnienia czas oczekiwania wydłuży się o X czasu, za co przepraszamy" - standardowa praktyka w obsłudze klienta). Nic takiego jednak nie miało miejsca, w zamian za to rozmowa telefoniczna, jaką miałem nieprzyjemność odbyć z "managerem" lokalu, to doświadczenie najbardziej chamskiej nieprofesjonalnej żenującej obsługi, jakiej w życiu doświadczyłem ("manager" w cudzysłowie, bo mam niemal pewność, że tylko za managera się podawał; a jeśli nim był, ratuj się, kto może, skoro kierownictwo restauracji ma (nie)umiejętności komunikacyjne na poziomie patologicznego sebixa). Od pierwszego zdania nastawiony wrogo nie umiał odpowiedzieć sensownie na żadne pytanie o powód tak dużego opóźnienia, przy czym wił się jak piskorz, unikając jakiejkolwiek odpowiedzialności, jednocześnie opryskliwie informując, że rozmowa ze mną go męczy i "nie chce mu się ze mną gadać". Reklamację mogę złożyć przez mail podany na stronie www, ale ani dokladnego maila ani strony nie zna, bo "on z nich nie korzysta, to po co mu je znać" (dobrze, że choć znał nazwę knajpy, w której jeszcze pracuje). A jak będę zadawać w kółko te same pytania, to się rozłączy i zablokuje mój numer. Co ostatecznie zrobił (tzn. rozłączył się, czy zablokował, nie wiem).
Ton, kulturę i słownictwo absa z osiedla miłosiernie przemilczę, żeby oszczędzić mu jeszcze większego obciachu, ale wszystkich klientów przestrzegam: o ile nie chcecie być traktowani jak karaluchy, omijajcie to miejsce, choćbyście mieli paść z głodu. Bo nawet jeśli jedzenie jest ok (czego ostatecznie nie wiem, bo koniec końców odmówiłem przyjęcia zamówienia), to o klasie stanowią przede wszystkim ludzie tworzący dane miejsce. "Night burger" = klasy brak.
Niedociągnięcia kulinarne można wybaczyć, pogardę dla człowieka (zwłaszcza kiedy to wobec niego się zawiniło) - ?
Sami sobie odpowiedzcie.
Fryty domowe z batata z cynamonem i cukrem pudrem
Wege Burgery
Burger Wege Blue Cheese
Zestaw Burger Wege Blue Cheese
Burger Wege Smoked Goat
Zestaw Burger Wege Smoked Goat
Sałatki
Domowy Colesław
Desery
Tiramisu Klasyczne
Tiramisu Limoncello
Napoje bezalkoholowe
Coca-Cola 0,5l
Coca-Cola zero 0,5l
Coca-Cola Lime 0,5l
Coca-Cola Cherry 0,5l
Sprite 0,5l
Fanta Pomarańczowa 0,5l
Kropla Beskidu woda gazowana 0,5l
Kropla Beskidu woda niegazowana 0,5l
Nestea cytrynowa 0,5l
Nestea brzoskwiniowa 0,5l
Sok jabłkowy 0,33l
Sok pomarańczowy 0,33l
Zamów jedzenie online na dowóz z Night Burger Noc w Warszawa 04-133. Sprawdź ofertę American restauracji w Twoim mieście! Zamów jedzenie online i zarezerwuj stolik, na które masz ochotę.